Právě proto Vám nabízí základní funkcionalitu a jednoduchou strukturu s možností případného rozšíření na míru či propojení na stávající informační systémy.
Pro přehlednou správu dokumentů, obrázků a příloh obsahuje EmaMail správce souborů s možností tvorby adresářové struktury. Používané soubory tak zůstávají k dispozici pro pozdější použití a může sloužit i jako dočasné úložiště pro Vaše interní data.
Při průzkumu trhu či dotazování spokojenosti můžete využít volitelný modul dotazník, vytvořit si tak libovolný formulář a rozeslat ho libovolným příjemcům. Vyhodnocení dotazování poté sledujete v přehledném tabulkovém výpisu a s těmito daty můžete dále pracovat například v programu Microsoft Excel.
Potřebujete-li spolupracovat na tvorbě či kampaní s Vašimi kolegy, není nic jednoduššího než přidělit jim osobní uživatelské účty ve správci uživatelů. Docílíte tak zjednodušení ve fázi připomínkování a korektur, tvorby a editace databází uživatelů či posouzení expertem na problematiku nevyžádané pošty. Vaše práce se tak stane opravdu efektivní.